Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Το σχήμα της απουσίας

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ ΑΚΟ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟ

*Αχ τι άδικο….. παλικάρι εγώ να σβήσω…… *Πούναι τα χρόνια ωραία χρόνια…….. *Δίχως την καρδούλα σου… *Τα σακάκι μου κι’αν στάζει……. *Το πουκάμισο το θαλασσί……. *Γύφτισσα μέρα……… *Να διώξω τα σύννεφα…….. *Γειτονάκι μου…… *Χάντρα στο κομπολόι σου ……
Με ρίζες από την μεσσηνιακή Μάνη,όσον αφορά το γένος της μητέρας του και μάλιστα από την ιστορική οικογένεια του Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη,ο Άκος δεν έπαψε ποτέ να εκφράζει την αγάπη του για το όμορφο αυτό μέρος της Μεσσηνίας και να συμβάλει στην προβολή της,κυρίως μέσα από ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές.Από την μία μεριά η αγάπη του για την Μάνη και από την άλλη η συμμετοχή του κόντρα στην πατριαρχία,εμφανιζόταν συχνά να υπογράφει με το ψευδώνυμο Μάρκος Μαυρομιχάλης.Μία από αυτές τις περιπτώσεις ήταν και στην εκπομπή συνέχειας με τίτλο ((Σήματα)),που παρουσίαζε παρέα με τον μουσικοσυνθέτη Γιάννη Μαρκόπουλο,από το Βο πρόγραμμα της Κρατικής Ραδιοφωνίας. Όταν στα νεανικά μου χρόνια άκουγα τραγούδια πάνω σε στίχους του Άκου Δασκαλόπουλου,ένιωθα αυτοί οι στίχοι να μετρούν τους χτύχους της καρδιά μου.Το έργο κάθε καλλιτέχνη είναι ο καθρέπτης της ψυχής του.  Συνέχεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: